Baka baka lite kaka...

Datum:2010-02-06   Tid:18:34:25
Ja, jag hade tänkt säga då vädret är dåligt och du har tråkigt, men det vart fel eftersom det har varit fint väder idag. Men hur som helst, då du har tråkigt och ingen skjuts har, får man se till att underhålla sej själv lite smått.
Jag vandrade ner och köpte lite saker, och så satte jag igång och bakade. Eller ja, som vanligt hade jag ett sånt där pulver som man blandar med vatten så blir det en smet. Magi va?
Men ja.. här har ni resultatet.
Om de är ätbara vet jag inte..

Visst såg han naken ut?




Kommentarer
Postat av: Sofia

När du kommer hit så tycker jag att du kan baka såna där till mig!

2010-02-07 @ 11:13:06
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback