God kväll - 18 feb

Datum:2010-02-18   Tid:20:25:35
Tjenixen ppl.
Det är lite dålig uppdatering nu, i know. Speciellt efter att min pappa haft sönder min internet kabel. Den där lilla flärpen som gör att saken sitter fast i datorn är av, och därför glider den ut hela tiden. Det funkar fortfarande, men såfort man råkar rubba datorn så åker den ut och då kommer den där förbaskade 'websidan kan inte visas'.
Inte så jobbigt att bara stoppa in den igen, ne, i know men det är fortfarande frustrerande!

Iallafall, så fick jag idag reda på att jag har glosor, typ 20 stycken som jag ska lära mej, plus två relativt långa dialoger, plus att jag ska kunna personliga pronomen i ackusativ flytande, tills i morrn. På tyska.
Så jag skippade dansen och stannade hemma och pluggade för ja, Jag är tröglärd typ.
Mamma har nästan lovat mej en väska jag vill ha.
Först tjatade jag mej till ett block med scrapbooking papper, men jag har nu ångrat mej lite, så jag hittade en väska som bara kostar typ.. 30 kronor mer, alltså 299, så den ska hon få betala till mej. Förmodligen i helgen.
Emh, vad mer?
På onsdag åker jag ! Usch jag längtar så fruktansvärt mycket. Dock hare typ blivit tjorv, eftersom Sofia, den sjuklingen typ ska in te sjukhuset massa dagar och kanske te gbg, hon vet inte. Men ja, jag har inget emot att vara med Helene.
På tisdag klipper jag mej hos Katta, på Lime inne i stan. Najs. Ska bara klippa upp det tror jag, tunna ut det lite och fixa luggen. Mamma vill att jag ska "leva farligt", omskrivning klippa en kort bob frisyr och färga det lite mer koppar färgat typ.
Det vågar jag fan inte.
Sen så.. ja, Elinh fick alla rätt på konsthistora provet. 38/38. Sen gjorde jag mitt No prov idag, det gick rätt så bra, var väldigt vädligt enkelt och ja, jag vet en jag hade fel på, och det var vart man nyttjade totalreflektion. Det skulle ha varit optiska kablar och jag skrev något annat. Men nåja nåja.
Nästa vecka äre prov på franska revolutionen. Alltså ska jag nöta in det.
Men nu äre dags att läsa lite mer tyska och springa upp och hämta något att dricka. Min hals tar död på mej!
Plus att då jag och pappa beställde från max idag, var min bea sås gammal, och Elinh mår illa >.<

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska bara till sjukhuset på torsdagen just nu, faktiskt (AA) Fast det kanske blir en massa på torsdagen.....

2010-02-19 @ 09:44:20
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: Natta

Du kan juh om du vill ! Fast vet inte än hur det blir av användning, fler har erbjudit sig att göra en XD

2010-02-21 @ 14:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback