Inget internet ._.

Datum:2010-02-08   Tid:19:40:22
Hej hopp gummi snopp
Vet ni vad, Elinh har inget internet. Just nu har jag tagit över morfars dator. Den är här för mamma ska typ.. göra något med den, så jag utnyttjar den lite.
Så ja, bara så ni vet, så kommer jag vara väldigt dålig på att uppdatera tills vi fixat mitt trådlösa internet.
Emh, ja, det finns inte så mycket jag tänkte säga. Jag måste plugga, vi har prov i konsthistoria och fysik i veckan, och sen har vi so prov också snart. Usch jag har sån ångest, det känns som om jag kommer faila totalt på provet och ja... Jag måste fixa det.

Natta: Visst, visst kan jag göra det, vibba mej någon gång då jag är inne på msn så fixar jag det åt dej (:


Nu ska jag se biggest looser med mamma. Hejsvejs. Batteriet börjar ta slut här också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback