Ny bloggdesign, iaf för tillfället

Datum:2010-02-25   Tid:20:14:32

Jag vart så less, så jag laddade hem en design från Tescho som vanligt, och la in den.
Den lär väl bli lite mer personlig då jag får tillgång te ps och sånt.

Jag ska lägga mej och läsa sen i min bok. Har läst typ, 170 sidor hittills, i den nya alltså. Ska läsa ut den ikväll, den var typ jätte lätt läst men rätt charmig. 

Haha, jag vart ju riktigt duktig att uppdatera med bilder nu, eller ?
Och dem har en webbcam. Det ska jag fan skaffa mej för jag hatar att behöva ta kort, och sedan ägna en halv timma åt att få in dem i datan.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är söt människa!

2010-02-25 @ 21:05:27
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback