Seg dag

Datum:2010-02-24   Tid:15:49:00
Eftersom jag hostat väldigt mycket idag, och haft jätte ont i halsen var jag klok nog att stanna hemma idag också. Det sista jag vill är att dra på mej en regäl förkylning lagom tills konserten, och att gå ut då det är 33 grader kallt och man låter som en jävla kråka, nja, inte det smartaste draget man kan göra.
Så jag har idag, gjort ingenting. Kollat gamla cold case avsnitt, packat klart, duschat och sånt.
Jag hatar det här. Att vi måste åka så sent. Alltså, jag vet att blundar jag bara nu kommer klockan springa iväg men jag kan inte sova. Planet går 19.20, så vi måste åka typ, halv sex. Och framtills dess går man bara och väntar. Det är nästan värre än jul för här finns ingen knäck att tugga på medans man väntar.

Jag har med mej en massa kläder så frågan är väl hur jag kommer ta mej hem nästa vecka, med de saker jag köper där. Men ja, blire totalfullt så gåre ju alltid att posta till sej själv, annars kommer Jorma ner om ett par veckor, han och pappa ska te mavas. Så då kan man lämna nå saker där så tar han med det. Awesome.

Nej Sofia, jag ska inte glömma biljetterna.

Sen kan jag berätta ännu lite mer onödig fakta: Vi ska skriva en bokraport efter lovet på boken vi läser nu. Jag läser sista Stieg Larsson boken, men har bara hunnit typ 200 sidor. Och jag känner att nu då jag åker, kommer jag inte orka läsa, så jag böt och tog Bläckmagi istället nu. Jag har läst den en gång redan, sen hade jag börjat på den igen, och bokmärket sitter kvar så jag ska läsa klart, det är undefär halva boken, så skriver jag om den istället. Jag tror att jag skrivit en raport om bläckhjärta så det blir bra. Så där nere ska jag se om jag kan hitta bläckdöd också. Det är nog den bästa bokserie som finns. Jag har älskat den sen jag gick i vadå? Fyran? Den är underbar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Glömmer du biljetterna då kommer jag kasta snö på dig! (AA)

2010-02-24 @ 16:44:40
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback