Semledag.. eller vad det nu heter

Datum:2010-02-16   Tid:22:40:22
Ja! Det är det ju idag! (Och det kommer jag på då jag klickar in på blogg.se och ser den där bilden på startsidan)
Nej, Helene sa det faktiskt i morse och då fick jag lite förhoppningar om att hon skulle köpa hem några. Men det glömde hon, och jag är så förbaskat förälskad i de där bakelserna, så jag funderar på att be pappa köpa en åt mej i morrn (:
Vad tycker ni om semlor? Gillar ni det?



Nu ska jag strax lägga mej för att sova och ja, i morron ska jag te skolan. Vilket inte är så bra, vi har läsning i morrn och ajg har typ läst tio sidor sen förra veckan. Vi ska typ läsa 80 sidor per vecka eller nå. Men nu läser jag till proven varje dag på kvällen, så jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback