Torsdag 25 Feb

Datum:2010-02-25   Tid:10:21:05
God morgon alla ni söta (:
Jag tänkte skriva att jag blir galen på att jag inte kan lägga upp några bilder. Då jag upptäckte att Jorma har minneskorts läsare på datorn, så vi ska se om den vill reagera på att jag stuckit in mitt lilla kort. ...
Ja, tills den reagerar kan jag väl säga att vi idag ska åka i väg till Brisak (?) och sånt. Jag har varit här förr, men det var då jag var typ.. 11, så jag kommer inte ihåg så mycket.
Här är alla iallafall jätte trevliga och tjatar på mej att ta på mej mer kläder så att jag inte fryser, äta mej mätt och Kerstin försökte visa hur man använde nässpray.
Eftersom jag är en person som har en mur uppe i snoken året om - tror jag att jag vet hur man använder ett nässpray.
Nåja, dem har också skaffat sej en hund Teya, eller ja, jag vet inte hur hon stavar men så säger man iallafall. Värdens sötaste långhåriga schäfer. Endast 7-8 månader.





Charlie

Puss o Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback