Emh, bildlöst inlägg vare här!

Datum:2010-01-06   Tid:13:10:37
Pappa har just tvingat i mej två mackor och ett glas blåbärs soppa då jag sa att jagi nte ville ha någon frukost. Usch. Jag gillar inte att äta frukost. Liksom, jag är inte en sån där trådsmal unge som står och tjatar bara "Oh jag är så fet jag måste banta" Då man redan är så pass underviktig att det nästan hotar en till livet. Gud. Sådana hatar jag verkligen. Men jag har jävligt mycket hull på kroppen och pappa som tjatar på att jag kommer svälta ihjäl, äsch nej.

Iallafall skulle ju Tojfa komma idag. Det ska hon fortfarande, men det är så att min faster är här -igen. Och hon har ju lilla Isak, som skriker hela natten också får man inte säga något.
Jag satt och tittade på ett CSI avsnitt utan ljud för att väggarna emellan är så passtunna att jag skulle kunna höra ett papper falla där utanför. Och det är jävligt irriterande för det är väl ändå jag som bor här? Och jag vågar knappt gå upp på toa då hon ligger där utanför men själv så låter hon ungen skrika så jag vaknar. Så då ska Tojfa komma, vilket betyder att klockan 22 är det teckenspråk som gäller och hålla käft. Som tur är har pappa sagt att han kan sova här nere utan för istället, så får faster sova med Isak inne i stora sovrummet, så slipper vi vara tysta. Den gubben vaknar inte ens av brandlarmet.
Vi ska hyra film har jag bestämt, och köpa godis.
Så ja, vi hörs senare antar jag. Rätt så värdelöst inlägg men wtf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback