Itchy Daze - Monster

Datum:2010-01-07   Tid:20:24:18
Japp, det vart typ ingen uppdatering igår för Tojfa var här och vi hade så roligt så. Vi låg och skrev på en fic som nog kmr blir rätt bra. Sen så gjorde vi inte så jätte mycket mer än att bara skratta åt Tojfa som försökte beskriva vad en 'hund-ring' var och misstolkade allt som jag någonsin sa.
Vi hade iallafall jätte roligt och somnade någon gång kring 2. Det kanske inte är så jätte sent. Men då klockan sedan ringde klockan 8 på morronen, så var det ganska sent. Tojfa skulle och spänna tandställningen, så pappa fick skjutsa oss till tandläkaren. Det tog inte mer än typ fem minuter och sen åkte vi hem. Men då kunde vi inte somna om så låg och skrev, rollade och spelade spel på hennes telefon. Vi såg även ett CSI NY avsnitt, Tojfa tyckte allt var så äckligt så fort man såg lite blod. Okej blodet kanske inte var så äckligt, men då de stack en nål genom ögat på en person rös Tojfa.

Sen åkte hon hem för ett tag sedan, typ klockan fem. Då städade jag, hackade grönsaker och nu har vi just ätit tacos.
Mysigt mysigt. Nu ska jag ta det lungt resten av kvällen, se någon film och kanske beställa en bok. Haha, jag har fanimej gått och blivit förälskad i avatar, och det finns en fältguide för Pandora som låter intressant och som jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Hej , nu har jag frågestund på min blogg. Skulle verkligen vara jätte sött om du skrev en eller hundra frågor.



Bästa frågan får en länkning inför över 4000 besökare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback