Lilla julafton, tja nästan i allafall.

Datum:2010-01-05   Tid:15:30:17
Pappa kom ner och väckte mej idag, sa att jag inte fick sova längre och klockan var elva.
Rätt elakt med tanke på att jag går upp klockan sex varje dag det är skola? Eller hur? Hur som helst. Då jag masat mej upp och så, kom fick jag min skiva av Helene. Jag skrev ju att jag köpt Tokio hotels tyska Humanoid. Den hann komma idag, trots att jag betalade den igår. Det gick snabbt huh?
Sen hade paketet ifrån stockholmarna kommit också, Helenes pappa och låtsasmamma vill säga. De kunde inte komma te jul så de skickade paketen med posten. Jag fick en jätte fin stämpel och 300 kronor. Tack så mkt (: (:


kärlek <3    169 spänn. 50 spänn billigare än på CDON, eftersom denna inte krävde någon frakt.



Ska sparas, iallafall försöka sparas.


Sen så, ja, tänkte jag visa vad jag köpte igår.

Alfabetet. Jag vet att det är dåliga bilder, men ja, man trycker ut bokstäverna. På en av småbilderna är det ett exempel på hur det skulle kunna se ut, so u know.


Har tittat på den länge, men varit för snål. Igår var den på rea och jag vart kär på nytt. Jag är sjalkåt som Sofia kallade mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback