Nehe... ?

Datum:2010-01-22   Tid:07:12:21

Tänkte ladda upp nå bilder nu men då jag stoppa in minneskortet i datan så hittade det varenda jävla bild, förutom den jag ville ha. Fan också.
Nåja, jag måste snart gå till bussen, idag går jag till 20 i fyra, så jag är väl hemma någon gång typ, kvart i fem.
Vad ska jag säga mer? Vi ska göra muffins på HKn får se vad det blir för mej och Isak. Vi var tvugna att byta partner så jag får inte vara med sandra D': Så då tog jag Isak.
Emh.. ja inge mer tror jag att det var. Då jag kommer hem ska jag storstäda mitt rum och sen ska jag.. inte göra speciellt mycket mer än att mysa kanske hyra en film. Sofia som egentligen skulle sova här ska och se film med Matilda så..
Kram.

Jäklar vad kort inlägg.
Jag kan btw påpeka, att Charlie fick komma hem igår och han skrek som fan då pappa oh Helene kom men då jag kom så skulle han upp till mej.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du ska vara social med mig unga dam!

2010-01-22 @ 12:33:32
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback