Night

Datum:2010-01-04   Tid:00:55:08
Jao, eller vad ska jag säga, det blev inge bio ikväll, det vart krångel med biljetterna. Men vi har nu bokat till i morgon istället, halv fyra. Och det var rätt bra för då slapp vi gå hem. Jag känner inte för att gå hem halv elva på kvällen då det är så kallt som det är.
Nu ska vi se lite CSI NY och sen sova. I morron ska vi upp tidigt och buda på nån bibel Sofia vill ha. Weird girl ja..
Jag har förövrigt under kvällen rollar med min älskade älskarinna Yasmina. Och ja, här äre bara otrohet och lögner i våra roll. Nej, sex just nu men det behöver inte hela världen få veta känner jag. Och samt Sofia, är beroende av henne just nu för nu är det spännande (:

Sofia hatar bilden men hon fick fan cencuera ansiktet själv, så nu får hon fanimej stå ut.
Plus, har hon inte så där fet arm, utan hon böjer den på något udda sätt.

Kommentarer
Postat av: Sofia Arvidsson

TA BORT!

2010-01-11 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback