Ny färgad

Datum:2010-01-19   Tid:06:56:15

Hej hopp gummi snopp

Igår färgade Tojfa håret på mej, jätte lyckat vart det *Ironi* Nejdå, det gick ju bra, jag fårstår inte riktigt hur man kan misslyckas med att färga en utväxt så nja, så svårt var det väl inte men hon var duktig. Trots att hon verkade vara rädd att färgen skulle ta slut för hon stod och försökte verkligen dryga ut den så mycket som möjligt i hårbotten på men.
Sen efter det kändes det ju oschyst och gå i duschen och låta henne bara sitta och dö medans jag skulle duscha ur färgen. Så vi klädde av oss till underkläder och klev in i vår dusch, eller tojfa hade ett linne och mina badbrallor på sej. Och vår dusch är i sin tur rätt stor så vi skulle lätt rymmas minst sju personer i den och durscha allihopa samtidigt. Det gick jätte bra med att itne blöta ner oss till en början, men sen blev man lite blöt här och var och till sist sket vi i det så jag vart genom blöt, i de få kläder jag hade på kroppen. Men vi skrattade som fan så vi lär väl leva tills vi blir trehundra nå?

Nu är klockan inte mycket, jag mår illa och vill inget hellre än att krypa ner i sängen och somna om utan vetenskapen att en veckar klocka lär ringa om en halvtimma. Det går nog inte alltså.
Idag har vi, tyska, engelska, idrott, matte och no. Vi går bara tills kvart i två idag. Sen ska jag på stan och köpa nya fotofästare! Det är ett som är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback