Minnen ~ Sentimentalt inlägg

Datum:2010-01-30   Tid:09:03:47
Jag har tillbringat morgonen med att lilla och läsa igenom Tokio Hotel texter och bläddra i min allt för feta samlings pärm, med Übers Ende der Welt på, nåja inte högsta volym för pappa och Helene sover än. Jag hade någon udda dröm om en släkt träff, en volvo och en bana där vi balanserade på fisktråd och då vi var klara med det så var det vinter. Odd..
Jag vaknade tidigt i morse, innan sju, och då låg jag och funderade ett bra tag. Och visst har jag underbara vänner men.. faktiskt, oturligt nog går inte det att jämföra med hur vi var förr. Jag, Natalie, Emmy och Carro. Gud vi var ju tajta som fan och det känns inte riktigt så med mina tjejer. Men självklart älskar jag dem ändå.
Men nu då jag låg och funderade i morse på konserten som jag håller på att längta ihjäl mej efter, så är det ändå så att jag saknar de där dagarana i sthlm med Natta och dem. Vi hade så förbaskat kul. Jag minns att vi låg tre stycken, (Jag Natta och Carro) ihop tryckta i Jörgens säng. Vi studsade emellan hans lägenhet och Agnetas. Och vi hade hur roligt som helst. Verkligen.
Sen sista kvällen hyrde vi film och skröt för Jörgen att vi hade varit där i fyra hela dagar utan att ha sönder nå, och det första jag gör då vi kommer innanför dörren är att tappa ett glas i golvet. Vi såg nån jäkla urdålig film och en tjej med enorma bröst, där alla blev typ sexgalna för att man såg på henne, men ändå skrattade vi som fan. Klockan var väl mitt i natten då vi gick och la oss, och nästa morgon kom Helene och Gunnar och hämtade upp oss kring sex på morgonen.
Andra saker vi försökte göra under veckan var att färga håret grått och Natta färgade rosa slingor i det. Utan Annicas vetenskap tror jag.
Nu då jag sitter och lyssnar på låtarna som vi en gång gick och skrek i regnet i Lomträsk (Natta), väcks minnen. Och jag saknar det. Men jag antar att det är vad som kallas förändring. Jag har iallafall haft en jätte roligt tid med er alla tre. Och bara för att vi inte sitter ihop som om vi vore limmade med superlim hoppas jag vi kan hålla kontakten?
Gosh vad jag har minnen. Tex då jag och Natta låg på en filt hos Anders och Jeanette och gick igenom texter till Tokio Hotel låtar. Det var midsommar och sen skulle vi hem till mej. Vi ville köpa godis, så vi började med att gå till Coop. Det var stängt. Ica och Videoteket var också stängt så vi vände om. Då vi traskade över Coops parkering gick jag in i en lyktstople medans jag pratade om Bills näsa och det lät du mej aldrig glömma. På Shell köpte vi polly, en daim kaka och varsin red bull om jag inte minns fel.
Emmy och Carro har jag självklart också en hel hög med minnen ifrån. Tex Must lägret. Fyfan vad kul det var. Dagen innan sov jag och Emmy hos Carro. På morgonen väckte Carros låtsas mamma oss (som btw är typ världens sötast människa. Hur trevlig som helst är hon) och hade dukat fram världens största frukost. Vi åkte till Framnäs där lägret skulle vara. Fick vårt rum med Elina, Matilda, Hanna, Maja, Annika, Mirriam och någon mer tror jag. kommer inte riktigt ihåg. Där träffade vi också Josefine som hade världens snyggast Tokio Hotel väska och vi satt nere utanför matsalen med Anders och försökte lära honom vad äkta musik var. Alltså TH.
Varje gång vi skulle repa fick vi gå till grans, eftersom stråk orkestern skulle vara på musikskolan fick vi vara på grans och öva.

Nåja, jag kan sitta här och älta hur längre som helst. Men vi kan väl sammanfatta det så här. Jag saknar er verkligen.


Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Tackar! :) Jodå, det är frakt och shipping. <3

2010-01-31 @ 21:24:04
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback