Ojojojoj

Datum:2010-01-09   Tid:23:04:18
Oj, här var det dålig uppdatering deluxe.
Fy skäms på mej liksom. Men igår uppdaterade jag väl en gång (tror jag) och så blev det så att jag åkte till Matilda. Där var även Tojfa. Vi spelade typ nå jäkla spel, både på datan och på hennes telefon och sedan la vi oss och såg Dumpa honom. Den var väl rätt bra gissar jag. Efter filmen spelade jag och Tia lite SSX, och kollade på saker på en hemsida som vi skulle beställa ifrån, kanske. Pappa kunde inte hämta mej så sent, så jag skulle gå hem te mamma och sova där, men då klockan var kring 12, och jag skulle börja pallra mej hem, tyckte inte Anna att jag skulle sova ensam hemma. Mamma var nämligen i blåsmark och Victor i Skuthamn hos Karin. Så jag fick sova där. Snällt va?
Så vi bäddade i ordning tält sängen och sen så sov jag där. På morronen åt vi, såg klart filmen legally blonde som var riktigt bra. Sedan åkte vi te ÖoB, Dollar och någon sy affär. På Dollar köpte jag en väska te mina ark.
Då Anna sprang in på sy affären satt jag och Matilda kvar i bilen. Som efter en minut låste sej, och direkt efter man hört lås ljudet säger matilda "Rör dej inte, larmet är på!" Så ja, vi försöker sitta stilla, men då man har en tre åring med är det inte alltid så enkelt och ja, larmet gick, och vi satt inlåsta där inne.
Mysigt va? Vi ringde då till Anna som kom och låste upp och gav oss nycklarna. intressant egentligen. Not.
Nu har jag kommit hem för.. väldigt länge sen och ska sova. ska försöka vakna lite tidigare i morgon bitti för annars kommer jag vara död på måndag.
Höres. Ännu ett bildlöst inlägg jag är ledsen. Jag suger på det här.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback