Bröllopet

Datum:2010-06-19   Tid:12:02:15
Ja, har man levt i Sverige i knappt tio minuter KAN man väl inte ha missat det där bröllopet.
I flera veckor nu har man bara pratat om det där satans bröllopet och de syns vart man än vänder sej. Herregud dem är också människor! Varför ska det bli sån himla uppståndelse? Herregud..
Igår satt min mamma till och med och tittade på nå himla konsert blablabla som hade med bröllopet att göra. Kan dem inte bara, gå in i kyrkan, säga ja och sen får dem väl skilja sej i sinom tid?
Nej jag tycker det är för överdrivet att spärra av nästan all busstrafik i Stockholms innerstad. Tänk de normala människorna, som faktiskt jobbar och ska ta sej till jobbet, all trafik där inne är ju nästan av spärrad. Det fanns speciella ställen där man fick parkera och sedan ta resten av resan via tunnelbana.
Stackars de.
Livet går ju vidare för oss människor som faktiskt inte bryr sej ifall det skulle spö regna eller inte.
Nej, jag är inget fan utan det här bröllopet. Tack gode Gud att dem bara är tre syskon och inte trettio.


Jag är less på bröllopet innan det ens börjat.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men man får åka tunnelbana grattis! Det är väl det som är bra xD

2010-06-19 @ 12:15:42
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men nu råkar det ju vara så att det där är ingen "normal" som ska gifta sig...

2010-06-19 @ 13:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback