Härlig sommardag!

Datum:2010-06-25   Tid:00:00:44

Visst tog det tid innna Matilda valde att ta upp telefonen i morse. Tror jag fick vänta tills halv två innan jag fick tag i henne. Men sen for jag dit. Vi låg lite i solen, spelade kort, sparkade badboll, och så. Innan jag sedan åkte hem, åt och nu efter middagen har vi först åkt till höträsket, där vi planarerar att hålla till i morgon kväll ifall ingen annan kommer dit innan oss! Vi får hålla tummarna. Det var så mysigt där. Jag har inte varit där på hur länge som helst. Sedan så åkte vi en jävlig omväg till bersika. Köpte Slush och glass och sen åkte vi hem till Matilda och såg lite tv, blandannat ett inspelat project runway avsnitt, freaky friday och SATC. Mysigt. Kom precis hem och ska nog snart sova. Vi får se när jag masar mej i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback