Ingen rubrik

Datum:2010-06-30   Tid:23:40:26
Jag hade ingen fantasi gällande rubriken så..
Nu har jag gjort mej i ordning för kvällen, och jag har insett nu att jag har en ganska lång kvälls rutin typ xD Börjar med att tvätta händerna. Sedan sminkborttagning, sen anti finn grejsimojs, sedan ansiktsvatten. Tvätta händerna igen. Fuktkräm grejs. tvätta händerna. Kamma håret och sätta in sånt där 'anti kluvna toppar' medel. Borsta tänderna + gå ut i köket och fylla glaset med vatten. Gurgla, listerine sen vatten. Sen är det vaseline på läpparna, tvätta händerna och guava luktande loition på händerna.
För övrigt kan jag säga att jag HATAR listerine, smaken. Usch och fy! Trots att jag vet att man inte ska dricka efter det så gör jag det!
I morgon är det iallafall så att Tojfa kmr. Så jag måste gå upp i tid för jag ska:
Städa mitt rum fint (Yeah like that is gonna happen?)
Panta. Alla extra slantar te sthlm är bra!
Åka hem till mamma och hämta lite saker som jag inte fick med mej igår då jag åkte hit!
Packa klart
För övrigt har jag nu färgat om hårt. Vart skit bra men jag orkar inte ta någon bild. Om det inte regnar så förbaskat i morgon så ska jag och Tojfa fota, både till en ny design åt mej och åt henne. Då får ni nya bilder. Men som sagt, sedan åker vi, tidigt fredag morgon, så den helgen ska vi ju ut i Syltans stuga. Men jag vet inte om jag kanske ska välja att vara kvar i deras hus? Maybe baby. Åker jag ut till stugan så har jag inge internet och kan inte uppdatera. Men hos Gunnar och Kajsa lär jag uppdatera. Hur som helst.
Nu ska jag snart sova. Ska läsa lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback