Kvällskvisten

Datum:2010-06-29   Tid:23:06:04
Snart är det dags att säga puss och godnatt. Jag har varit vaken sen 8 i morse och är väldigt trött. Känns som om jag jagat på hela dagen fast jag egentligen inte ens gjort något. I morgon ska jag kanske till någon westen farm med Charlie och dem. Jag vet inte säkert om jag orkar, kanske stannar jag hemma. Skulle vilja gå på bibblan och sen också fixa med nå saker.
Emh. Det blir ett kort inlägg det här.
Jag längtar som fan efter min Sofia <3 Jag vill inte spendera en helg mitt ute i ingenstans! Varför kan jag inte bara få sätta mej på tåget och åka till ösmo direkt?!

Nu ska jag rolla med sofia och läsa i min bok. Har packat ner tre böcker till resan: The last song, en shopaholic får en syster, ljudet av ditt hjärta.
Meyer boken har jag läst innan men det var ett bra tag sedan så jag tänker läsa om den nu en sista gång (5 gången) innan jag ser filmen. Vet inte vad jag ska ha för förväntningar om den. Första filmen var inte alls bra, andra var väl... duglig. Men jag har aldrig riktigt tyckt om andra boken, så jag hade inga riktiga förväntningar för den. Men trean är min favorit i hela serien.
Så jag vågar inte hoppas på för mycket.
BTW, tänkte säga att jag igår var på stan också. Köpte ett par byxor, en tröja och en jätte söt pyjamas. Har även köpt lite skit te sthlm och sånt som sminkborttagning och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback