Lista

Datum:2010-07-01   Tid:00:01:54
Bara för skojs skull innan jag går och lägger mej nu:

Senaste

Låt du hörde: Tokio Hotel - Hunde

Film du såg: Heartbreakers

Mat du åt: Potatismos och fisk till middag.

Kram: Emh.. Helene tror jag.

Puss: Lillys charmiga tungrullar? xD 

Känslan: Små hungrig

Resa: Typ utomlands då eller?

Glädje: Tojfa (:

Dröm: Alltså.. Jag drömde nå om att jag skrämde skiten ur Emmy Arvidsson genom att nästan köra på henne med Alles moppe..

Person du träffade: Emh.. pappa och gunnar då jag sa god natt!

Personen du pratade i telefon med: Toojfa... lr mamma, minns inte.

Personen du fick sms av: Tojfa

Gången du åt 7-eleven korv: Oh! Jag åt en förra gången jag var i sthlm. Det spö regnade och vi var på väg till resturangen men jag var så hungrig så jag köpte en också stod jag och Helene i en port och tryckte i oss korvarna!

Gången du var utomhus: I dag då jag var ner på ICA och köpte romsås åt pappa


Gången hela din familj åt middag tillsammans: Mina föräldrar skiljdes då jag var 7, så det var ett tag sedan.

Saken du köpte: Romsås!

Allmänt

Ska bli skoj: Tojfa kmr i morrn!

Ska inte bli skoj att: En helg mitt ute i ingenstans!

Sparar till: Sthlm och ännu ett par converse!

Pålägg som gäller: äggröra på falurågrut! Annars ost.

Önskar att jag var bättre på: Röra på mej, känner mej som en soft potatis!

Dagens dryck: Vatten!

Vad saknar du: Sofia Andersson!


Tre band/artister: Emh.. Tokio hotel! Rascal flatts och.. vet inget mer jag riktigt riktigt gillar men kanske.. the pretty reckless? Fin blandning va? 

Vad har du gjort idag: Inget vettigt känns det som!

Brukar du svära mycket: Emh.. sådär kanske? 

Hur tidigt stiger du upp: På vardagar då he gär skola? kring 6

På helgerna: 9-10 i bästa fall. Brukar vakna kring 8 men drar mej ett bra tag!

Vad ska du göra ikväll: Klockan är 5 i tolv, det är inte så mkt kväll kvar!

Hur många timmar sover du per natt: emh... 9 kanske?

Vem är snyggast i världen: Många. Allt för många! Såg världens sötaste tjej här omdagen btw!

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Fredagskvällar med tjejerna, varje fredag!

Favoritplagg i garderoben just nu: Oh, emh mina shorts och.. JC koftan jag köpte i övik, i love it!

Längd: tror det var typ 174 då jag och Tojfa mätte oss på polis station..

Vikt: Ca 60.


Byter gärna garderob med: Oh... Emh, Kenza! Och.. Miley cyrus.

Byxa eller kjol: SHORTS!

Senast utlästa bok: The notebook

Mitt rum kan beskrivas som:'Så elin det kan bli'. Svart vita väggar, röda kuddar, th affischer och shack rutigt golv.

Mig själv med tre ord (just nu): Emh... ingen aning? Små trött, luktar guava, hungrig

Jag tränar: Väldigt sällan! 

Jag ville bli när jag var liten: Oh gosh, jag ville bli allt ifrån vetenskapsman till delfin skötare och flygvärdinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback