Oh shit !

Datum:2010-06-29   Tid:11:07:38
Jag har inte glömt bort er. Men mitt trådlösa internet (vilket jag förövrigt hatar mer än min äldre bror, och det är MYCKET), hade gett upp och ja, nu vet jag inte vad han gjorde men Victor lyckades få det att funka så.. SÅÅÅÅ hemsk kanske han inte är. Inte hela tiden iallafall.
Oh gud vvad jag ska uppdatera nu.

Ja, i fredags då. Vi hamnade på stranden i grundvik där vi satt på bryggan och blev uppätna, sedan spelade vi kubb på en väldigt smal grusväg. Så.. Åt vi godis och kastade ner pappers muggar i vattnet (;3,



Matilda sitter och spelar på Alles nya iPod touch. Det lyckobarnet fick en bara för att gå sommarskola 8 dagar.


Tojfa. Nice min (;


Marielle och tojfa


Så smart var alle, sen stoppade han ner foten också för att sparka loss se då han fastnade xD


Matilda... Gud så konstiga färgerna vart.. och det enda jag gjort i ps på denna bild är att vrida den åt rätt håll o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback