Oj oj oj

Datum:2010-06-16   Tid:11:18:01
Jag glömde visst att uppdatera igår?
Jag ska verkligen försöka bättra mej!
Igår var jag iallafall hos Matilda. Direkt jag kom dit så skulle Anna ut och springa, så jag och Matilda fick cykla bakom, jag hade Wilma i barnstolen bak på Annas cykel. Sen gick vi in, pluggade moppeteori, gjorde några test, spelade SSX och sen gick jag hem och åt, Sedan så såg vi project runway, skrattade åt den hemska tröjan en bög hade på sej också sen vart det dags för mej att åka hem.
Emh, sen har jag rollat med Sathi. Vårat roll är typ helt amazing just nu. Trots att min karris är helt jävla tjurig nu hos sin psykolog.
Ny del på min fic uppe på THF, läs nu! Seduce me not heter den. Om som jag sa i förra inlägget, är jag så grymt peppat till stockholm! Vill verkligen dit nu. Jag tvekade lite innan men nej, jag vill verkligen dit och shoppa med Sofia. 17 dagar tills hon kommer hem! Saknar henne som fan trots att hon är inne på MSN varje kväll typ. Jag saknar att ringa henna, oh smsa henne! Telefonen hennes ligger hemma i sverige.
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. städa ihop i mitt rum och typ.. panta kanske. Vi får se. Idag lovar jag att blogga mer.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback