Torsdagskväll

Datum:2010-06-17   Tid:23:32:25
Har varit med Matilda idag.
Vi spelade trivial, sen kom alle, då låg vi inne alla tre i Matildas lilla soffa och kollade på varandras mobiler och skickade låtar. Fick en mega bra låt av Alle. Sen så ja, for alle för han hade match senare, så då gick jag hem och åt, sen gick jag tillbaka, då gick vi till skolan och gungade lite medans vi snackade. Vi gick hem till henne, såg die hard 4.0 och sen kom pappa och hämtade mej.
Nu ska jag snart sova. Igår kunde jag verkligen inte sova, låg vaken och vred på mej nonstop. Och så ja, det gick bara inte. Så jag ska se om jag kan sova tidigt i natt ist.
Provet är flyttat till den 21 istället. Nu blir det plugga av.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sofia äääälskar Elinhs nya fina hår!

2010-06-18 @ 15:36:51
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sofia äääälskar Elinhs nya fina hår!

2010-06-18 @ 15:37:27
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback