Tralla lala laa

Datum:2010-06-21   Tid:23:06:15
Jag ska försöka uppdatera lite mer ja. Men igår och idag har det varit full rulle. I går var det mamis 42 år dag, grattis till dej, du börjar bli en tant. Så vi bakade tårtor och hade gäster och så. Och efter det åkte jag hem till mormor och morfar eftersom mitt internet hade valt att lägga av. Där satt jag och tränade på internet test och idag, ja idag var det stora dagen. Moppeprov
Jag skojar inte då jag säger att jag var helspänd hela provet! Och kalla mej vidskeplig, men jag satt och kramade mitt Thomas Sabo armband som jag fick av flickorna, hela tiden! Och, voila : 58 poäng!
Jag är så glad! Efter många om och men, lyckades jag ta mej till bersik hamnen där Tia väntade. Denna lilla söta brunett lyckades även hon fixa provet på 53 poäng. Vi körde runt lite i hortlax och så, sen for vi till bersika, hyrde film, Har du hört ryktet om Morgans? vart det. Den var väl sådär. Sofia kom även hon. Vi väntade på henne hos Alle så hon skulle slippa köra hela vägen hem (och dels för att jag och Matilda ville ut och köra xD)
Så ja, vi såg filmen, och nu åkte jag hem.
Nu ska jag snart sova. Ska upp i morgon och högst upp på min lista står duscha.
Ska te stan i morrn med flickorna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du borde ta mer bilder :) och visa hur snygg du är :P

2010-06-22 @ 15:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback