Äntlingen! + bildbomb

Datum:2010-03-19   Tid:10:10:41
Nu har vi äntligen fått liv i mitt stackars internet. Och visst är jag lite små butter, eftersom det visade sej att vi kunnat göra det hur länge som helst. Man behövde inte byta ut något alls. Mamma bara typ.. drog ut alla kablar, stoppa i dem igen och uppdaterade nå skit så funkade det. Snacka om otekniska vi är.

Iallafall, mår jag pissigt illa idag, och därför är jag hemma. Jag har knappt sovit något inatt utan legat och tyckt synd om mej själv eftersom jag mår illa hur jag än lägger mej. Nej nej kanske inte det.
Dock är jag rätt sur över att missa HK provet. Nej jag gillar ju inte HK, men jag vill som göra bort det. För nu kommer jag inte få chansen att göra provet innan... inte nästa vecka, kanske vecka 13, annars måste jag vänta tills EFTER påsklovet, och då kommer jag ha glömt bort allting.
Nu idag ska jag ligga och sova tror jag. Kanske se någon film, jag ska vara hos mormor och morfar i helgen. Mamma och Jens ska till kåbdalis, och jag kände inte för att åka dit. Inte utan någon kompis så..


Nu har jag kopplat i min telefon i datan och tänkte bara rensa ur lite bilder som ni ska få se, visst är jag snäll?
Helt random bilder.


Vi var på andy's lekland, innan konserten. Gissa vem som sprang efter Charlie?


Här väntar vi på att få komma in i globen. Massa förväntans fulla fans.


Den där söta lilla broshyren eller vad det nu var, som man fick på konserten. Självklart sparade jag min och den är i min fina TH pärm nu.


Globen håller på att fyllas..


Charlie försöker rymma på arlanda


Vi har mycket snö...

Jag lagar mat en fredagskväll. Helene tyckte faktiskt att det var gott!


Vi var ute och körde skoter.


Titta snön har försvunnit i stan!


Amanda... länge sedan,


Sandra och Matilda på isen



Nu ska jag packa för morfar kommer nog snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback