De tre nya...

Datum:2010-03-11   Tid:20:33:05
.. sitter uppe!
Eller iallafall äre två nya och en gammal. En begagnad kärlek som jag fick av Sofia. Tack så mycket, igen.
Nu är äntligen den där hemska twilight affischen nertagen och tre affisher på världens finaste pöjkar sitter uppspikade på väggen. Inramade och snygga som attan!
Så äre någon som känner för att spika upp en bild på filmatiseringen av twilight så säg bara till så fåru affischen. Den är liggande och typ.. en och en halv meter lång, med några roller med. Lite hål längst ut i sidorna efter spickarna men inte alls mkt.

Man ser väl rätt så tydligt vilka två som är nya. 50 spänn på konserten så liksom..
Ja jag var tvungen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Väldigt snyggt! Jag borde verkligen göra något åt mina väggar xD Fast jag borde börja med att städa...

2010-03-11 @ 20:52:59
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback