Hemma, och borde städa.

Datum:2010-03-22   Tid:16:47:05
Hej, nu är jag hemma igen, skönt.
Nej jag ska faktiskt inte klaga, det var inte alls hemskt, utan rätt kul, och ni vill inte veta, hur skönt det är att komma hem och slippa sätta sej med läxor det första man gör. Och jag är jävligt tacksam att Adrian också var där. Egentligen får man bara vara en elev per arbetsplats. Men han hade typ ringt dit och frågat, och då fick han komma dit också. Och det var bra för det hade varit jävligt trist om jag var ensam.
Vi fick börja med att sortera in böcker som kommit in under helgen i hyllor, sen fick vi typ rensa en hylla med engelska barnböcker. Vilket var jätte trist, och irriterande för böckerna var så pass tunna att de inte hade någon bokrygg ens, så man var tvungen att dra ut boken, för att kolla vad författaren hette.
Sen fick vi sitta och slå in typ 30 små paket. Som de skulle lotta ut bland personalen. I december. Det var typ såna där små saker man fick med OKEJ och Julia tidningar vi slog in.
Efter det hade vi rast i en timma, då åt vi, och sprang runt i christinaskolan, där vi inte hittade. Eller Adrian hittade någorlunda, men inte jag. Vi gick till bowlinghallen och köpte godis och sen skulle vi skriva boktips. Det får typ alla prao elever göra sa hon. Så ja, jag skrev om Män som hatar kvinnor, och den gröna milen.
Vi bestämde att vi imorron på lunchen ska gå in till stan och äta på subland. Hehe, Elinh likes.
Nu ska jag städa här. Det behövs verkligen. Sen ska jag läsa. För efter att ha spenderat ett par timmar med att trycka in böcker på sina platser, blir man rätt sugen.


Adrian (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback