Morron

Datum:2010-03-03   Tid:09:33:00
Jag varnade ju om att uppdateringen kunde bli låg då jag var här borta.
Så ja.
Igår var jag ut i ösmo, hos Sofia. Där.. såg vi på Tokio Hotel dvd;er, you know, laddade upp för konserten i morrn. Vi, smsade - med varann. Vi gick och köpte glass och vi åt den. Sen låg vi inne på hennes rum och läste frida tidningar och smsade. Dagens ungdommar you know.
Emh. Idag ska jag på stan med Helene. Vi får se hur mycket pengar jag har kvar. Känner mej rätt så pank just nu. Emh, vad mer?
Japp, det kanske var allt? I morron blir det TOKIO HOTEL fatta vad jag längtar.
På lördag är det dags att åka hem. Fuck it. Känns som om jag kom igår och jag vill inte fara. Jag vill vara kvar här och ja, usch.
Uppdaterar mer ikväll. Då åker vi ut te värmdö igen till Kerstin och Jorma.



Och ja! Jag är otroligt avis på Kenza och Mirre, som får 4 konserter på raken och fripass till att stå längst fram på alla konserter. Men jag känner att jag heller sparar pengarna till nästa år då det är en ny show. Ingen ide att sa samma show flera gånger i rad liksom. JAg får ju fortfarande se mina favo killar så ! Gah!
Sen är jag JÄVULST avis på de lyckliga jävlarna som får träffa killarna på en M&G. Fan att vi inte vann Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback