Nu är det lov!

Datum:2010-03-31   Tid:19:03:23
Jisses vad skönt att slippa skolan, haha, igen. Vi har gått typ, tre dagar i liksom, riktig skola sen praoen.
Nu är det iallafall påsklov och det ska firas med ett toabesök såfort jag skrivit klart detta.
Haha, just nu sitter jag och diggar You and me at six's sköna cover på Pokerface. Sök på den så hittar ni en riktigt bra låt!
Dagen gick relativt fort. Klassrådet var soft för vi fokuserade på att försöka lösa en uppgift. Hela klassen är med i någon sorts tävling där första uppgiften är att konstruera något så att vi kan lyfta en boll ur ett 40 cm högt rör, men hela tiden måste vi vara minst 20 cm ifrån röret.
Sen bar det iväg till en musikal i christinasalen. Ankan var med och massa andra man kände igen och den var jävligt bra faktiskt.
Efter det vare kort lunch och dags för prov. Jag tror att det gick relativt bra men ja, what do I know?
Sen vare slapp elevens val. Jag gjorde absolut ingenting, utan satt och nystade pappersgarn åt Rose-Marie, för jag hade min stickning hos pappa.
Det var min dag typ. Och så hade jag ju faktiskt tagit en massa bilder på skolan för att visa er, men inte går dem att ladda över nu inte, nej nej. Såklart inte.

Ska försöka få det att funka. Tills dess, hare så bra!

Här är btw min fina nya The Sims familj. Hale.

Okå, väldigt dålig bild men skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback