Stan med Matilda och Tojfa

Datum:2010-03-20   Tid:20:01:00
Hej hej.
Idag drog jag till Matilda, där vi sedan åkte iväg ifrån till stan. Fatta kul vi hade då vi sprang och letade push-up behåar åt höger och vänster och försökte tvinga matilda att köpa stringtrosor i rosa spets. Dessvärre gjorde hon inte det. Jag själv köpte halsband, halsband och halsband. Tre stycken köpte jag och jag är riktigt nöjd. Jag har blivit beroende av sådant nu. Smycken och sjalar. Shit vilken fjortis jag känner mej som. Men nåja.
Som vanligt glömde jag totalt bort att fota under vistelsen på stan. Så ni får bara nå bilder på sakerna.

Från JC, känner du igen det Sofia?


Ett halsband med maaassa kedjor, Lindex

Kommentarer
Postat av: Sofia

JA, jag känner igen det! Nu kan vi matcha på PDOL!! Fast jag har inte hittat något i min garderob som passar till halsbandet, men jag ska hitta något (A) Och jag tror inte att jag får sugmärken av det heller.

Saknar dig förresten (A)

2010-03-20 @ 21:10:52
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback