Stan med Sofia (:

Datum:2010-03-01   Tid:15:53:41
Kom just hem från en runda på stan med Sofia. Det vart rätt problematiskt då vi skulle hem. Från drottninggatan fick vi gå till Kajsas jobb vid kungsträdgården, bara för att få nycklarna. Och Sofia gjorde inget annat än att klaga över att hennes fötter var genomblöta och gjorde ont.

Emh, vi började gå ner i gallerian, där Elinh befann sej i tidningsparadiset. Vi har ju inga roliga tyska tidningar hemma så jag satt och letade igenom alla där efter något med Tokio Hotel typ, Sofia skämdes över mej!
Jag köpte iallafall tre st bara. Popcorn, BRAVO och BON.
Sen så.. köpte jag ett par skor. Haha, nu ska jag bara klara av att gå i dem också... Vi får se hur det går...
Sen åt vi på Sofias favorit sushi resturang vid hötorget. Jag åt någon kycklig i röd curry och det var jävligt gott men man blev ju mätt DIREKT. Asså jag åt inte ens upp halva, det var så mycket mat.
Sofia åt sushi.
Jag köpte också lite fint på panduro, papper and stuff.

Sofia äter (:


Min mat (:


sthlm eller ja, en del av det.


Dålig bild men ja, mina skor. Hur fan ska jag kunna gå i dem?


Nu sitter vi här och dricker te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback