Tokio Hotel hörna

Datum:2010-03-25   Tid:20:25:26
Känner att det blivit mkt Tokio Hotel senaste tiden, jag är liksom nykär sedan konserten och vet ni vad? Ni får fanimej stå ut!
Idag har jag skuttat omkring hela dagen typ, började inte förän halv ett, vilket gjorde så att jag gick 12, och alltså tänkte jag inte på att äta lunch. Inte är jag hungrig klockan tolv, då jag åt frukost 8-9 tiden. Men då klockan vart 4 och jag fortfarande inte ätit nå, ville jag bara vika mej dubbel och klaga över hur hungrig jag var. Jag tog en macka och sen var Marianne så snäll att jag fick sluta tidigare, det var lungt ikväll.
Och då jag kom hem hade äntligen mitt paket kommit. Snacka glad jag vart!
Det där är då ofc inte allt vad jag har, alla tröjor och armbanden oh det, är inte med. Samt har jag skivorna hemma hos mamma för tillfället, eftersom jag ska bränna in dem i datorn, och ja, ni fattar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sån där hörna vill jag också ha (A) Kom hit och fixa en hos mig! (AA)

2010-03-26 @ 16:21:01
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback