Tokio Hotel Shop

Datum:2010-03-12   Tid:21:53:40

För ett par dagar sen skickade jag efter en beställning på Ths offeciella shop där jag beställde lite saker som, ja, jag betalade 250 kr, och Helene resten. Alltså vart det inte så dyrt för min del. Det gick på typ 500 allt som allt med frakt och så.

Tyska GQ, Februari nummret
med inte bara en enorm artikel om tvillingarna snygg och snyggare, utan även en massa fina bilder på dem.
Sofia kallar det bög porr tidning och än är jag inte säker på vad det ska klassas som eftersom jag inte fått chansen att titta i den. Men en sak är säkert. Den ska in i min fina men dock så över fulla Tokio Hotel pärm!
Hittas här och kostar 5,00 euro (50 sek)






















Pusselboll, 60 bitar.
Vart lite skeptisk nu då jag såg att diametern var sju centimeter, liksom, hur liten är den inte då? Den var iallafall söt och ja, det är väl huvud saken antar jag. Jag tänker inte skicka tillbaka den bara för att den är liten.
Av någon anledning har jag blivit barnsligt förtjust i pussel nu. Så det där verkade väl lite roligt. Det fanns en till, med ett 'blå-vitt' motiv på killarna som, men samma bild är på ett 'vanligt pussel jag beställ, så jag tog den här röda istället.
Är ni sugna på denna söta sak finns den här och kostar 7,99 euro (81 sek).














"Vanligt" pussel, 1000 bitar.
Att lägga det här lär väl ta mej ett tag men ja, vad är livet utan lite komplicering? Älskar iallafall denna bild, speciellt Bill. Fan vad het han är på den bilden. Det är denna bild som även finns som pusselboll. Men ja, det här var finare.
Frågan är bara vart jag ska få plats med det. Jag funderar på att rama in det eller kanske göra som Helene föreslog, köpa ett bord och då det är färdiglagt, så lägger jag en glasskiva över och så. Det vore väl lite coolt?
Pusslet kostar 12,99 euro (131 sek) och finns att köpa här.








Pussel med bilden 'band and instruments', 500 bitar.
Den här bilden älskar jag också! Jag är allmänt förälskad i Bills dreads. Men dock älskar jag ju det nuvarande håret också. Samt tuppkammen. Det enda jag inte var så förtjust i var den enorma enorma lejonmanen som fick honom att se ut som jag vet inte vad.. Som om han vore en vandrande slicke pinne.
Ja, som sagt, är jag nu barnsligt förtjust i pussel och längtar verkligen tills de kommer så att jag kan börja lägga.
Det här kostar 9,99 euro (101 sek) och kan beställas här!









Något som är bra att veta är ju att man måste beställa för mins 15 euro vid varje beställning, och frakten till sverige är 12 euro.
Men jag känner mej SÅ nöjd.
Längtar som fan tills att jag får sakerna. Dock känns det liiite oroväckande, eftersom pappa inte fått något mejl om att sakerna är påväg, men ändå står det att dem är påväg. Borde det inte komma ett mej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback