479 kr - innan frakten

Datum:2010-05-02   Tid:18:20:11

Av Kerstin och Jorma har jag även mottagit 500 riksdaler. Och ja, vad vore dummast om att inte spendera dem direkt.
Väldigt länge har jag velat beställa scrapbooking saker ifrån den här sidan Pion design, och nu gjorde jag det.
Dem har otroligt mycket fina papper, och nästan alla kostar 11 kronor. Inte så mycket men då man är uppe i sisådär 20 papper börjar det bli rätt mkt.
Jag har då beställt grejer för 479 kronor, och det är utan frakt. Usch mamma kommer slå ihjäl mej. Men hon behöver väl inte veta?

Bland annat har jag beställt den helt underbara Elegance Collection, helt underbara papper

Och massor mer!

Hoppas jag hinner få det i veckan. För Matilda tog det väl inte så lång tid att få det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback