Lördag 15 maj

Datum:2010-05-15   Tid:21:44:06
Hej hopp gummi snopp
Vill börja med att säga grattis, till alla Sofior som har namndag idag. Känner själv 3 styckna. (men har inte sagt grattis till någon).
Idag har jag.. städat mitt rum. Eller jag på började en stor städning men avbröt efter typ två tredje delar så det ser inte så bra ut men shit the same. Sedan åkte jag till matilda, for hem och åt och sedan dess har jag haft en sån hemsk mensvärk så jag tror jag dör! Jag har även så grymt ont i ryggen att jag knappt kan sitta. Får så ofta och då lägger jag mej oftast och tittat på CSI medans jag tycker synd om mej själv.
Usch, jag är en sån har riktig gottegris och just idag har jag inte fått något lördagsgodis. Finns det inte en lag på att alla ungar måste ha lördagsgodis på lördagar? Usch. Jag bara sitter här och dör! Ska lägga mej och se på AVATAR sen kanske. (För vadå, 10 gången?)
Min kamera har slut batteri, och jag känner mej allt för snål för att köpa nya så tyvärr har jag ingen bild eller något sånt idag, förutom tänker jag (Döda mej inte ms Andersson) visa en bild på världens sötaste tjej.

Visst är hon söt till balen?

Föresten, så pratade jag med min andra Sofia idag, Arvidsson alltså, och nästa gång vi är med varandra ska hon kanske fota mej så då blire ny header. Jag gillar själva designen så den får vara kvar men jag vill ha en ny header nu när snön nästan försvunnit så då blir det nya bilder. Den här ser så vintrig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback