Måndag 24 maj

Datum:2010-05-24   Tid:20:33:22
Jag tror aldrig att jag med gott samvete kunnat sätta mej framför datorn en måndags kväll. Visst har jag gjort det, ohja men då har jag alltid hatat mej själv efter det för att jag borde ha tagit itu med läxor och sånt. Men nu har vi inga läxor, vi har ett prov till innan sommarlovet. Alltså, denna vecka är helt normal, nästa vecka, så är den nästan helt normal, bortsett från att vi slipper onsdagen för då åker typ alla tjejer i alla åttor till luleå för någon modevisnings grejs med syslöjden. (Läs: vi slipper skolan för att shoppa i luleå)
Sen är det sista veckan kvar! Då är det
Måndag - Operation dagsverke
Tisdag - Årskursens dag
Onsdag - Vanlig skoldag (Ändå soft för på onsdagar har vi klassråd, so, sv, ty och sen elevensval. Alltså slappa lektoiner)
Torsdag - Klassens dag. Men vi ska ta det på onsdag kvällen ist och blir därför lediga denna dag.
Fredag - EXAMEN!

Det drar verkligen ihop sej! Shit vad jag längtar till sommarn! Dock, efter regn kommer sol!, tja vänd på det, hela förra veckan hade vi stekande hett, nu regnar det bara och är äckel väder. Pissigt värre liksom! Nu ska jag inte göra något, kanske plocka undan lite i mitt rum, men annars bara slappa resten av kvällen.
BAMSEKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback