Söndag - mors dag

Datum:2010-05-30   Tid:20:54:51
Hej hopp gummisnopp!
Idag äre mors dag. Tänkte bara säga att jag varit internet lös de senaste dagarna därför har uppdateringen varit på den dåliga sidan. Gud jag tänker fan tvinga mamma att köpa mej en helt vanlig internet kabel för det har varit så jävla mycket krångel med det här trådlösa skitet så jag orkar inte med det mer!
Nu ska jag iallafall ta en dusch, and this is why!
Mami skulle skjutsa mej till pappa, ops vi har lite bensin. Svänga in på preem, få punka, springa och köpa mjukglass, doppa hela håret (som jag för övrigt tvättat i morse) i kola såsen. Därför blire till att hoppa i duschen igen.
Och för alla som inte vet, är jag en av dem tjejerna som inte gillar att duscha!

Idag har vi varit i luleå. Jag, Mamma, Jens och Tim. Vi hann till storheden. Köpte nå till mamis bil på biltema, och sedan gick vi till toys r us. Timme hittade nå skit där, och sen började tjatet. "Kan vi fara hem nu? Pappa jag vill hem nu? Åh ska ni gå in i en affär TILL? Är inte klockan mycket nu, ska vi hem snart?"
Ja, ni kan ju föreställa er hur det var.
Jag köpte iallafall 2 bikinitoppar och en underdel, tre linnen, en kavaj, ett halsband, leggings och fotopapper.
Två av linnena var hel vita, det ena ett vanligt tight linne och det andra var ett sånt här stort slappt. Det ska jag ha på examen till svarta leggings och kavajen. (som var as snygg!), plus så ska jag köpa nå snygga sandaler och ett riktigt färgsprakande halsband!
Vart riktigt nöjd.
Som sagt, ska jag nu hoppa i en dusch och sen ta mej ett digestive kex med ost på. Love it.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback