5 sanningar om MEJ

Datum:2010-11-20   Tid:00:45:21
  1. Jag hatar då folk skriver fel då det ska vara sett eller sätt. Till exempel Jag har sätt den filmen. Eller, nu gör vi det här på mitt sett! SÅ JÄVLA SVÅRT ÄR DET INTE! Plus då folk skriver 'igentligen'. Det finns inte ett ord i svenskan som heter igentligen! Det heter EGENTLIGEN! Samma sak med 'enda' och 'ända'. Det verkar folk inte heller kunna skilja på?  Ja jag är en nörd.
  2. Den värsta maträtten jag vet är hot dogs och pommes frites. Det var typ det enda min pappa kunde laga så det kunde gå en hel vecka och det enda vi åt, var det.
  3. Jag har världens ångest då jag ska köpa något. Jag väger fram och tillbaka i ÅR! "Ska jag köpa den? Då är jag pank sedan resten av månaden, åh, ska jag köpa den?". Jag är hopplös!
  4. Jag kan aldrig ha ett par tights mer än en gång. Det går bara inte. Jag har sönder dem DIREKT. Och min mamma hatar trasiga tights så även om en maska bara gått upp på ett ställe som inte ens syns, så måste jag slänga dem. Och jag har vuxit upp med det så jag är likadan nu!
  5. Jag gråter till disney filmen The kid (otecknad). Då pojken, blir slagen på skolan så hårt att mamman måste komma och hämta honom, och sen, då han kommer hem, så slår pappan honom för att mamman, som typ hade cancer eller nå, blivit tvungen att fara och hämta honom i skolan. SÅ SORGLIGT! Det är nog den enda filmen jag bölar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback