elf

Datum:2010-11-30   Tid:21:37:05


Jag vågar inte räkna ihop vad det skulle kosta. Ääääälskar färgerna i kräm ögonskuggona. blueberry är min favorit. Ska beställa allt någon dag. Då jag har pengar. Efter jul.

Färgerna är Black Licorice, Berry Mix, Blueberry,
Mocha Swirl på ögonskuggorna. Den lilla paletten med fyra färger är Luxe, den näst största everyday eye.
Vill ha lite variation i min sminkväska nu. Allt är bara svart och svart och svart.


För övrigt har jag fortfarande inte fått någon chokladkalender, och jag är i riktitg stort behov av Tigerbalsam.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag har inte haft tid att skicka min fanfic till dig än, men visst var det [email protected]?

Jag kan göra det på fredag, och det lovar jag. Just nu har jag så himla mycket, jag glömmer bort och sådär. Men på fredag är jag pluggfri!

Förlåt för att jag tar sådan himla tid på mig.

2010-12-01 @ 16:28:41
URL: http://soautomatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback