Kenza

Datum:2010-11-21   Tid:13:30:59

Är det någon bloggare som jag verkligen avgudar då det kommer till kläder och stil så är det verkligen allas vår Kenza. Tycker hon har sån förjävligt bra stil så så fort jag kikar in på hennes blogg så blir jag så köpsugen att det nästan brinner i mej! Redan nu känner jag att det är tio saker på min prio 1 lista över kläder jag måste ha. Usch, nej jag ska hålla i pengarna nu!

Föresten, svar till Moa:

men kan du få nå jobb om du går humanistiska?? det verkar roligt men kanske inte om man vill ha nå jobb bra jobb direkt.

Svar: Nej, Humanistiska är en högskoleförberedande linje som ger dej behörighet till att bli allting förutm läkare och civil-ingenjör. Men jag ska bestämt plugga vidare det har jag redan bestämt så jag är inte ute efter att få ett jobb direkt efter (:

+

Det finns en NY del på ficen nu. Del 21. Comment my dear friends.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och även fast att gymnasiet är viktigt så ska man gå något som man är intresserad av! Gymnasiet ska vara roligt, och man kan plugga upp allt om man vill det sen!

Så jag tycker att du ska köra på det som verkar roligt! Och plugga vidare det måste man ju med allt om man inte vill bli typ kassörska.. xD

2010-11-21 @ 14:18:14
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback