November

Datum:2010-11-20   Tid:18:57:21


Jag älskar den här tiden på året.
Då det blir mörkt och mysigt redan kring 4-5 tiden. Så mysigt. Ni ska få se sen också hur mycket helene har julpyntat. Personligen kanske det är liiite för tidigt? Eller? Hur som helst är hela vårt hus rött och juligt nu. Mysigt.

Idag har jag haft, riktigt kul.
Det var som sagt öppet hus på Strömbacka, och för er som inte vet vad det är kan jag berätta att det är gymnasieskolan i piteå. Man fick kolla på olika linjer och höra saker och så. Jag kollade på Humanistiska, Samhälls och Ekonomi. Jag tror ärligt talat på Humanistiska. Det lät riktigt kul. Helene följde med och det var lääänge sedan jag gjorde något med henne så först var vi där, sen gick vi på dollar och ja bara.. så...
Egentligen skulle vi ju till Boden idag men mamma var sjuk.
Ikväll ska jag bara, tare lungt.
Nidå?


Kommentarer
Postat av: Sathi

Jag skulle välja human om jag var du ^^ Men det vet du redan. Det brukar vara jättemysigt

2010-11-20 @ 19:51:16
URL: http://justlikesathi.blogg.se/
Postat av: moa

men kan du få nå jobb om du går humanistiska?? det verkar roligt men kanske inte om man vill ha nå bra jobb direkt.

2010-11-21 @ 11:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback