THF

Datum:2010-11-08   Tid:14:58:27

Många kommer tycka att jag är töntig nu men jag sitter här med en klump som är lika stor som en basketboll i magen.
THF, mitt älskade, andra hem ska stängas ner. Killen som äger sidan tjänar ingenting och har inte råd att ha kvar den. Ni förstår inte hur sorgligt det känns! Jag vet att jag har några TH fans där på andra sidna skärmen som håller med mej och ni andra kan förmodligen inte ens förstå hur fruktansvärt kul vi haft där.
Jag har sån ångest! Vill inte lämna stället! Det är för helvete min start sida! Hur ska jag.. Det känns jobbigt just nu.

Kärlek till alla er på THF. I flera år har ni förgyllt mitt liv och 1 december kommer allt vara raderat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback