Jag hatar att medge det...

Datum:2010-10-01   Tid:20:43:21
Suck
J
ag lovar er att om ni frågar Matilda Sandra och Sofia, så, för ett halvår sedan suckade jag i 120 dB så fort dem skulle ha in mej i en sko affär, men nu är det jag som drar in dem.
Hittade dessa på tjejkvällen i torsdags, och bara för att Paulina hotade med att döda mej om jag inte köpte dem, emh, inte aaaaalls för att jag tyckte att dem var fina. Host. 

Halva priset på 550 på scorett.
Dock imorse då jag tog upp dem ur kartongen och skulle ja, göra mej i ordning, så upptäckte jag att jag fått två högerskor. så jag tog bussen in och kvinnan i affären kände igen mej direkt och hade så dålig samvete. Nu har jag iallafall en höger och en vänster, åsum.

Kommentarer
Postat av: Regina

Vad fina (:

2010-10-02 @ 12:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback