Hälsa på Elliot

Datum:2010-09-20   Tid:20:31:14

Hälsa på nya medlemmen hos familjen Lundberg ! Vi har köpt en kanin och efter många om och men fick jag mitt namnförslag igenom och sötplutten heter ELLIOT! Hihi. Hon är typ livrädd nu, men hon vänjer sej. Hur snäll som helst, satt här bredvid mej och rörde sej knappt.

Hon bor i en innerbur utanför mitt rum, hehe, vill nästan ta in henne hit, men jag vet att det börjar lukta väldigt mycket även om man rensar varje dag. Så hon får nog bo där ute. Men visst är hon söt?

För övrigt så har jag just gjort klart matteläxan, jag är en sån där person som väntar tills sista kvällen, yes. Nu ska jag fortsätta läsa i den där hemskt dåliga boken vi har i svenska uppgift. Hatar den men tänker läsa klart den nu så slipper jag göra det sista kvällen. Men ja, den suger.
Sen så, ja vad mer? Jag och Sofia Andersson pratar om att hon kanske ska komma hit på höstlovet. Hoppas verkligen att hon får det! Och sen kanske jag får åka ner till henne någon helg eller så? Saknar den flickan så otroligt mycket!

Och för en gångs skull är mitt rum jätte städat. Ska se hur länge det håller!
Vi hörs i morgon, lr senare. Får se.

Bamsekram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback