Tjejkväll

Datum:2011-04-23   Tid:16:26:19




Hade tjejkväll igår. Dock kom typ halva styrkan endast men det var ändå jätte trevligt! Jag hade hyrt en massa filmer, men vi satt bara i soffan och snackade. Om allt! Om våldtäcksmän och vaxningar och mardrömmar och morgonrutiner. Om alkohol och supande och ja Gud vet vad.
Hahah jag gick ner i förådet för att hämta toapapper då det tagit slut, också var det alldeles kolsvart och Larcie såg som min siluett, utan att veta att det var jag också började hon skrika skit mycket. Fan vad vi garva åt det.

Jag fick en jätte fin tröja som jag visar sen, ett nagellack i en sommrig korall färg och ett skit snyggt rosa (!) skal till telefonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback