Boktips

Datum:2011-08-18   Tid:11:33:00

Skuggvarelser, Blodets röst, Skuggvandrare av Magnus Nordin
Sista boken, Skuggvandrare har ännu inte kommit ut. Men tro mej jag har redan förhandsbokat den så den hamnar i min brevlåda såfort den släpps!

I första boken flyttar Kira till Gotland. Med en man som inte är hennes far, och en jämnårig pojke som inte är hennes bror. De flyttar in i ett hus som stått öde i flera decenier och väcker minst sagt uppmärksamhet bland den lilla byns invånare, med sitt säregna utseende.
Daniel bor med sin alkoliserade pappa som driver en bilskrot/verkstad i byn. Byn Nejde, är.. hela historian är så väl utspelad och skriven så att man nästan känner att man varit där bara av att läsa boken. Jag kan inte berätta vad som händer i andra boken, för då avslöjar jag ju hur första slutar. Men tro mej, ni kommer inte bli besvikna om ni läser dem. Sista boken har jag som sagt inte läst så den kan jag inte säga något om. Men jag hoppas och ber att den ska hålla upp till måttet. Men en viss ingrediens i bokserien, som jag förövrigt är helt kär i, lovar nog att jag kommer tycka om boken.
Ansiktena på omslaget är.. nej det är inte Daniel och Kira för mej. Daniel är.. typ min Edward. Jisses vad jag är såld på den killen! Läs så fattar ni!
Men en sak kan jag avslöja, det är inte så hemligt, för er som är less på vampyrer kommer här en bokserie om lykantroper av ett annat slag!

Kommentarer
Postat av: Patricia

hejsan!!

alltså böckerna som Magnus Nordin skriver är suuuper bra man lever sig in i varendaste bok som man läser( som han då har skrivit) han är en suuuper bra författare!!!!

2012-05-21 @ 09:26:18
URL: http://paisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback