Catch me if you can

Datum:2011-08-27   Tid:23:52:24


Var inne på Hemmakväll igår och sökte filmen Catch me if you can, med DiCaprio och Tom Hanks. Dock så fanns den inte. Den hade "utgått ur sortimentet", trots att den inte är så gammal. Jag hade tänkt beställa den, bara för att jag är sån DiCaprio nörd. Men så gick jag förbi det där stället på vårt lilla värdelösa ICA och pang. Där stod den. Ni fattar inte hur glad jag vart!
Matilda har just åkt hem efter en mysig filmkväll. Vi har brutit vår cirkel och kör faktiskt nu med popcorn istället för chips och vegandip! Hallonsodan håller vi dock fortfarande kvar på!
Haha, jag har nästan skrivit klart mitt tal också. Gud jag är så nervös. Hatar att prata inför klassen men jag ska lära mej! Nu ska jag lägga mej och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback