Folk vars hjärnhalvor inte kopplar...

Datum:2011-08-26   Tid:18:32:35

För det första: Det är ingen idé att kommentera anonymt då jag faktiskt kan se din IP adress och vet vem du är som är så jäkla feg och inte vågar stå för det du trycker ut dej.
Och för det andra: Så ja jag är ju så jävla seriös också. Herregud lär dej uppfatta lite ironi ._.

Så trött på människor som är så less på sina egna värdelösa liv så dem kan inte tänka på nå roligare än att göra andras liv lika besvärliga.

Nu ska jag jobba på talet till svenskan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fattar du it vem de ärr?? Hade du haft Facebook så hade du vetat;)))) (hett tips, Sofia gör allt jag säger)

2011-08-26 @ 21:38:05
Postat av: Anonym

GO PUNCHAN!

2011-08-27 @ 23:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback