Godnatt

Datum:2011-08-17   Tid:21:58:59

bild weheartit

Klockan är visserligen knappt 10, men jag ska försöka vrida tillbaka dygnet nu så jag tar mej upp ur sängen måndag morgon då skolan får lov att plåga oss igen. Så med det säger jag godnatt, i morgon blir det att vara med Tia. Jag har alltså inte sett henne på en hel vecka. 7 dagar. 168 timmar. Jag vet inte om ni inser hur mycket jag saknar henne?!
Nu när skolan drar igång ska jag försöka få lite rutin i bloggningen. Nu då det är lov och man bara hänger hemma hela dagarna så får man inte mycket gjort. Eller jag har faktiskt gått till bibblan idag och hämtat en bok. Men det är allt.
Nåja, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback