Konfrimation

Datum:2011-08-14   Tid:22:50:48
Idag har jag varit på konfrimation heela dagen. Sen halv elva i morse, kom hem 19.40. Det var Simon som konfade sej! Simon är då min mammas kusin, men han är 96a så vi brukar säga att han är min kusin. Han hade komfat sej på nå fotbollskomfa, nå special, så alla ungdommar hade fotbollsskor, under kåpan ! De hade haft läger i 2 veckor med träningar 2 gånger om dagen. Fyfan så.. ja jag gillar ju inte fotboll så det är tur att jag inte var där!
Nu ser jag Departed. Har sett den förr men den är så bra så den kan man se ett par gånger om!
I morgon ska jag fota med Bea! Awesome!

Kommentarer
Postat av: M

Komfrimation? Det heter konfirmation!!!

2011-08-15 @ 11:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback